9 клас

План опрацювання навчального матеріалу під час карантину
(з 12.03.2020 до 24.04.2020)
  1. До 13.03.2020: Створити колективний (група з 2-3 учасників) GOOGLE-документ (коротка промова на випускному вечорі; опис одного епізоду зі шкільного життя). Додати своє фото. Відформатувати документ. Вказати список використаних джерел та автора. Додати власний підпис. Надати доступ вчителю для коментування (kostya.olya@gmail.com). Вимоги до документа. За підручником: п. 9.1. (ст. 237-247).
  2. До 16.03.2020: Створити GOOGLE-таблицю (рівень навчальних досягнень за І семестр). Порахувати засобами табличного процесора середній бал, максимальний бал, мінімальний бал, суму балів. Побудувати діаграму успішності. Надати доступ вчителю для коментування (kostya.olya@gmail.com). Приклад таблиці. За підручником: п. 9.1. (ст. 237-247).
  3. До 19.03.2020: Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. Використовуючи GOOGLE-форми, створити онлайн-тест на 12 запитань з будь-якої навчальної дисципліни. У тесті використати запитання різних типів (з короткими відповідями, з варіантами відповіді (перемикачі, прапорці, спадний список), таблиця (перемикачів, прапорців), шкала, дата, час). У налаштуваннях форми забезпечити введення адреси електронної пошти респондента та зберігання результатів проходження тесту у GOOGLE-таблиці. Надати доступ вчителю для редагування (kostya.olya@gmail.com). У режимі перегляду тесту відповісти на запитання та надіслати посилання для проходження тесту одному зі своїх однокласників. Інструкція та приклад тесту. За підручником: п. 9.2. (ст. 247-258). 
  4. До 23.03.2020: Створити GOOGLE-презентацію про себе (фото, коментарі).  Вимоги до презентації.  Приклад презентації. За підручником: п. 9.1. - 9.2. (ст. 237-258).
  5. До 26.03.2020: Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. У програмі Word створити власний логотип. Завантажити додаткову інформацію. Переглянути вимоги до виконання роботи та приклади логотипів. За підручником: повторити п. 8.2. (ст. 218-235).
  6. До 30.03.2020: Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. У програмі Microsoft Publisher підготувати публікацію (резюме)Завантажити зразок резюме. За підручником: повторити п. 7.2. (ст. 195-207). 
  7. До 02.04.2020: Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. У програмі Microsoft Publisher підготувати публікацію (рекламний буклет навчального закладу, до якого ви плануєте вступати). За підручником: повторити п. 7.2. (ст. 195-207).
  8. Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. Домашнє завдання: п. 9.3. (ст. 258-262). 
  9. Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Домашнє завдання: п. 9.3. (ст. 262-270). 
  10. Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Домашнє завдання: п. 9.3. (ст. 258-270). Завершити роботу над власним сайтом. Ознайомитись з прикладами веб-сайтів. Ознайомитись з вимогами до оцінювання сайтів.
    План опрацювання навчального матеріалу під час карантину
    (з 24 .04.2020 до 27.05.2020)


Тема. Розв'язування компетентнісних задач
План опрацювання навчального матеріалу під час карантину



Виконання колективного навчального проєкту. 
Об'єднуєтесь у групи, обираєте тему і до 25 травня здати ( все виконуєте у
Google-сервісах , результати надсилати на електронну адерсу: kostya.olya@gmail.com



ПРОЙДІТЬ ТЕСТ:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу