9 клас
План опрацювання навчального матеріалу під час карантину
(з 12.03.2020 до 24.04.2020)
- До 13.03.2020: Створити колективний (група з 2-3 учасників) GOOGLE-документ (коротка промова на випускному вечорі; опис одного епізоду зі шкільного життя). Додати своє фото. Відформатувати документ. Вказати список використаних джерел та автора. Додати власний підпис. Надати доступ вчителю для коментування (kostya.olya@gmail.com). Вимоги до документа. За підручником: п. 9.1. (ст. 237-247).
- До 16.03.2020: Створити GOOGLE-таблицю (рівень навчальних досягнень за І семестр). Порахувати засобами табличного процесора середній бал, максимальний бал, мінімальний бал, суму балів. Побудувати діаграму успішності. Надати доступ вчителю для коментування (kostya.olya@gmail.com). Приклад таблиці. За підручником: п. 9.1. (ст. 237-247).
- До 19.03.2020: Практична робота. 12. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. Використовуючи GOOGLE-форми, створити онлайн-тест на 12 запитань з будь-якої навчальної дисципліни. У тесті використати запитання різних типів (з короткими відповідями, з варіантами відповіді (перемикачі, прапорці, спадний список), таблиця (перемикачів, прапорців), шкала, дата, час). У налаштуваннях форми забезпечити введення адреси електронної пошти респондента та зберігання результатів проходження тесту у GOOGLE-таблиці. Надати доступ вчителю для редагування (kostya.olya@gmail.com). У режимі перегляду тесту відповісти на запитання та надіслати посилання для проходження тесту одному зі своїх однокласників. Інструкція та приклад тесту. За підручником: п. 9.2. (ст. 247-258).
- До 23.03.2020: Створити GOOGLE-презентацію про себе (фото, коментарі). Вимоги до презентації. Приклад презентації. За підручником: п. 9.1. - 9.2. (ст. 237-258).
- До 26.03.2020: Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. У програмі Word створити власний логотип. Завантажити додаткову інформацію. Переглянути вимоги до виконання роботи та приклади логотипів. За підручником: повторити п. 8.2. (ст. 218-235).
- До 30.03.2020: Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. У програмі Microsoft Publisher підготувати публікацію (резюме). Завантажити зразок резюме. За підручником: повторити п. 7.2. (ст. 195-207).
- До 02.04.2020: Тема 10. Розв’язування компетентнісних задач. Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. У програмі Microsoft Publisher підготувати публікацію (рекламний буклет навчального закладу, до якого ви плануєте вступати). За підручником: повторити п. 7.2. (ст. 195-207).
- Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. Домашнє завдання: п. 9.3. (ст. 258-262).
- Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. Домашнє завдання: п. 9.3. (ст. 262-270).
- Інструктаж з БЖД. Практична робота 13. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. Домашнє завдання: п. 9.3. (ст. 258-270). Завершити роботу над власним сайтом. Ознайомитись з прикладами веб-сайтів. Ознайомитись з вимогами до оцінювання сайтів.План опрацювання навчального матеріалу під час карантину(з 24 .04.2020 до 27.05.2020)
Тема. Розв'язування компетентнісних задач
План опрацювання навчального матеріалу під час карантину
Виконання колективного навчального проєкту.
Об'єднуєтесь у групи, обираєте тему і до 25 травня здати ( все виконуєте у Google-сервісах , результати надсилати на електронну адерсу: kostya.olya@gmail.com
ПРОЙДІТЬ ТЕСТ:
Коментарі
Дописати коментар